فیلتر هوا | کرونا | ویروس کرونا

معرفی سیستم جدید فیلتراسیون ویروس کرونا

معرفی سیستم جدید فیلتراسیون هوشمند با قابلیت حذف COVID19

 

سازمان بهداشت آمریکا برای کاهش مواجهه با SARS-CoV-2 ، ویروسی که باعث ایجاد COVID-19 می شود ، یک روش چندگانه توصیه می کند. این روش شامل بهبود در تهویه ساختمان ، برای کاهش شیوع بیماری و کاهش خطر قرار گرفتن در معرض آن است. علاوه بر این ، توصیهد میشود فاصله فیزیکی ، استفاده از ماسک صورت ، بهداشت دست و واکسیناسیون را نیز در دستور کار قرار دهید

 

 

اهمیت تهویه در فضاهای بسته

ذرات ویروس   SARS-CoV-2 در داخل خانه بسیار راحت تر از  بیرون از خانه  پخش می شود.

در داخل خانه ، غلظت ذرات ویروس اغلب بیشتر از فضای باز است ، جایی که حتی یک باد سبک می تواند به سرعت غلظت ویروس را کاهش دهد. در محیط داخلی ، تهویه هوا می تواند به کاهش غلظت ذرات ویروسی کمک کنند. هرچه غلظت کمتر باشد به طور بالقوه دوز استنشاق شده کاهش می یابد.

اقدامات تهویه محافظتی می تواند غلظت ویروس های موجود در هوا را کاهش داده و دوز ویروسی کلی را برای افراد کم کند. در بسیاری از ساختمان های اداری که مجددا شروع به کار کرده اند سیستم های فعال تهویه هوا وجود دارد پس فقط کافیست با به روزرسانی یا بهبود سیستم تهویه باعث افزایش رقیق شدن آلودگی های احتمالی شوید.

ساختمانهایی که کیفیت هوای داخلی سالم را قبل از همه گیری فراهم کرده اند ، می توانند با استفاده از مداخلات کم هزینه ، تا درصد بالایی کیفیت هوای درون ساختمان را بهبود ببخشند.

معرفی سیستم پیشرفته OKTO AIR

سیستم تصفیه ضد عفونی کننده جدید به هدایت هوش مصنوعی ، که بطور خاص برای رفع آلودگی هوای داخل ساختمان طراحی شده است ، در آزمایش حذف ویروس سارس ، ویروس عامل Covid-19 ، با 99.98٪ درصد پاکسازی  در عرض 10 دقیقه و 100٪ در 45 دقیقه موفق عمل کرده است.

سیستم هدایت شده توسط هوش مصنوعی به طور خاص برای رفع و ریشه کن کردن مشکل آلودگی هوای داخل خانه و مواد آلرژی زا و گرده های طبیعی طراحی شده است. این سیستم به طور مداوم کیفیت هوا ، دما و رطوبت داخلی را کنترل ، کنتراست و مدیریت می کند. این فناوری پیشرفته همچنین از یک پنل کاربرپسند استفاده می کند تا افراد را از تمام جنبه های کیفیت هوا در داخل و خارج از محیط به روز نگه دارد.

سیستم های جدید اکنون یا بصورت مستقل و یا در سیستم های هوشمند ساختمانی گنجانده میشوند.

نحوه کار  OKTO AIR

 OKTO AIRبا تجزیه و تحلیل 11 شاخص کلیدی کیفیت هوا در زمان واقعی ، تجزیه دقیق آلاینده ها ، از جمله سطح دی اکسید کربن ، مونوکسیدکربن ، فرمالدئید ، VOC (ترکیبات آلی فرار) و آلاینده های فوق العاده ریز به اندازه 2.5 میکرون (یک بیستم عرض موی انسان) تعیین می کند که چگونه هوا را به بهترین نحو مدیریت کند تا به شرایط مطلوب زندگی برسد. این مورد شامل باز یا بسته شدن خودکار دریچه ها و پنجره ها ، تا فیلتر کردن هوا از طریق سیستم تصفیه ضد عفونی کننده OKTO (DFS) است

فیلتر DFS بسیار پیشرفته است و می تواند ذرات معلق در هوا از جمله عوامل بیماری زا را تا  0.007 میکرون از بین ببرد ، یعنی 40 برابر کوچکتر از فیلترهای سیستم های پیشرو HEPA در صنعت

این سیستم در نهایت با استفاده از تکنیک های ضد عفونی الکترونیکی هوا را تصفیه می کند و حتی کوچکترین باکتری یا ویروس را نیز از بین می برد.