تصفیه هوا | هوای سالم | فیلتر هوا

تصفیه هوا و تکنیک های تنفس سالم

نفس های عمیق سیگنالی برای آرامش به مغز ارسال می کنند. بدن به نوبه خود تنش عضلانی ، فشار خون و اضطراب را کاهش می دهد. هر یک از تکنیک های زیر راهی آسان برای کشف مزایای تنفس بهتر را فراهم می کند.

 

 

1. شمارش آرامش

 

روش شمارش آرامش با یک استنشاق عمیق شروع می شود. سپس هنگام بازدم ، به آرامی از ده به یک شمارش معکوس کنید. با شماره یک ، دیگر نباید هوایی برای بازدم وجود داشته باشد. نکته اصلی در اینجا تمرکز بر تنفس است. اگر افکار دیگری مطرح شد ، توجه خود را به روند آرام تنفس برگردانید.

 

2. تنفس شکمی

 

هنگامی که افراد دچار استرس می شوند ، تمایل دارند نفس های سریع و کوتاه بکشند. تنفس شکمی با به کارگیری قسمت بیشتری از بدن برای به داخل کشیدن هوا استرس را خنثی میکند.

با دراز کشیدن شروع کنید. شکم خود را با دست خود بپوشانید. نفس عمیق بکشید و اجازه دهید شکم شما با هوا پر شود. این کار را تا جایی ادامه دهید که احساس کنید هوا قفسه سینه شما را هم  پر کرده است. سپس با آزاد کردن هوا از شکم و سپس سینه ، به آرامی نفس خود را بیرون دهید تا کاملا بازدم کنید. این کار را تکرار کنید.

 

3. تنفس سوراخ بینی جایگزین

 

این روش از پرانایاما ، یک عمل باستانی هند گرفته شده است. در تنفس جایگزین سوراخ بینی ، اولین قدم این است که به راحتی با پشت صاف بنشینید. هنگام استنشاق ، سوراخ بینی چپ خود را بپوشانید ، بنابراین هوا فقط از سوراخ بینی راست وارد می شود. وقتی ریه های شما پر شد ، هر دو سوراخ بینی را بپوشانید. نفس را مختصر و آرام نگه دارید. سپس سوراخ بینی چپ را باز کرده و به طور کامل بازدم دهید. این کار را برای 5-10 دوره تنفس تکرار کنید.

 

 

تنفس بهتر همیشه راهگشاست

 

مدت هاست که از ورزش های تنفسی برای آرامش جسم و روان استفاده می شود. همه آنها را امتحان کنید تا بهترین روش را برای خود پیدا کنید. همانطور که دکتر کریستف آندره در نشریه علمی آمریکایی می نویسد ، "تنفس مانند انرژی خورشیدی برای آرامش است: این راهی برای تنظیم احساسات است که رایگان ، همیشه در دسترس ، پایان ناپذیر و آسان برای استفاده است."

 

برای تجربه کامل مزایای نفس های عمیق و آرام ، بهتر است هوای تمیز را جذب کنید. دستگاه تصفیه هوای نایس مدل  (CHA-G500A) کیفیت هوای داخل خانه را کنترل می کنند و سطح مطلوبی از هوای تازه در خانه شما را تأمین می کنند. این محصول به فیلترHEPA مجهز است که ذرات هوا به اندازه 0.3 میکرون را تا 99.97 درصد کاهش می دهد. در نتیجه ، با هر نفس عمیق هوای خالص را وارد ریه های شما می کند.

 

 

بیبشتر بدانید:

 

چند راه برای پاکسازی ریه ها

آیا هوای خانه تان شما را کسل میکند؟

هوای خانه و ویروس کرونا

فاکتور های مهم در انتخاب دستگاه تصفیه هوا

نحوه کار فیلتر های HEPA